2009. március 9., hétfő

Bátyám gyereket szült! (Na jó az anya is ott volt...)

.






Mese nincs, ez nem maradhat ki egy személyes blogból:

Íme Bátyám, (akinek korát nem írhatom ki, mindenesetre én 55 vagyok és ő sem sokkal fiatalabb nálam...) most született harmadik fiú gyermeke, azaz az én brand new unokaöcsém Ármin-Benjamin, 1 órás korában.

Ezúttal átadom a lehetőséget az apának a mondanivaló megfogalmazására:


" Én is ennek a világnak a része lettem "


Nézd Ármin!

Beszéljünk mint férfi a férfival!


Ha már bátyám rögtön az elején ezzel a rossz hírrel fogad, ne, ne menj vissza a mama hasába, ne mondd azt, hogy ez is jól kezdődik, majd jövök máskor, meg nem is erről volt szó...
Engedd meg, hogy én a dolog jobbik oldalát hangsúlyozzam:


Remélem és kívánom neked Ármin, hogy ne csak ennek a világnak a része legyél, hanem a saját világodénak is ebben a zavaros másikban, a sajátodénak, amit te fogsz kialakítani magadnak, ahol némileg függetlenül mindentől egészséges és boldog életed lesz...


P.S.

Egyébként hamarosan találkozunk, megyek hozzád viccet mesélni, te vagy az én emberem, hasadat fogod fogni a röhögéstől, hiszen egy újszülöttnek minden vicc új!


.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Wwan!
Engedtessék az idegen vándornak, hogy örömét fejezze ki, mivel népünk gyarapodása ujjongásra késztető esemény.Kivánok a kis jövevénynek egy szebb és jobb világot, mint amit én kaptam csecsemőként útravalónak.
MAZAL TOV.
Alex.

Unknown írta...

Iván, mondd meg az ifjú apának, hogy Éva barátnői gratulálnak. Egészséget, szerencsét, boldogságot és hosszú életet.

Ölel

Györgyi













2régi


"

Névtelen írta...

gyönyörű ez a gyerek!
MAZL TOV!

-egy (Rákos Sándor) vers jutott eszembe az (Alex22-nél is) felvetett témával kapcsolatban, útravaló tanácsul akár (majd):


"Fiam a világ átadom / hegyeivel folyóival törvényeivel / az elejtett kő lefelé esik / legjobb ha ráhagyod / én tiltakoztam / hasztalanul / táplálkozás növekedés szaporodás / maradt a régiben / százmillióéves forgatókönyv szerint / beletörődtem a hullaevésbe / a szerelem nevű mirigyjátékba / megbízható földlakó vagyok / fiam a világ átadom / azt ne mondd hogy már az apám is / az elejtett kő lefelé* esik/ ne egyezz bele a világba"

Grenadine írta...

mazl tov!! :)

bat írta...

Mazltov!

Névtelen írta...

Szia Györgyike,

Köszönöm a jókívánságokat, tényleg jól esett.
Állítólag nem szokványos 57 éves korban ilyesmit csinálni,de nálunk cigányoknál tudod, nem ritkaság. Meg a fiuk - a másik kettő- ezidáig nem produkált semmit (e téren), hát muszály volt (jó) példát mutatni. Édes, aranyos a pici, Ármin, Benjámin - a dédnagyapám volt Ármin, teljesen egészséges, hát az igaz, hogy az orrocskája is egészséges. De nagyon szép tényleg, meg okos is, persze ez a fiaimnál nem ritkaság. Ja, képzeld Dani és Árminka ugyanaznap születtek március 8-án, nőnapon, 32 év különbséggel. (Kár, h. Dani ezt nem értékeli...)
Na, nem rabolom az idődet, remélem Te jól vagy és élvezed társadalmunk örömeit.

Mégegyszer köszönöm a jókívánságokat, ja Árminkának van anyukája is (ez sem mindennapos nálam), Ági, aki már 8 éve élvezi meghitt társaságomat.

Tomi