2008. október 23., csütörtök

Chaim Topol


Elegem van már magamból, ahogy írtam is, a dagályos szövegekből, írok lényegesebb dolgokról és tömören.
Virág ugyan szememre hányja, hogy csak viccelődésre használom szerinte jobb sorsra érdemes agyamat, mások azt mondják, jó fej vagyok, de csak egy a biztos, hogy levél nehezéknek.

tehát:

Egyszer Chaim Topol, a híres Tel-aviv-i aktor, gyerekkorában kis késéssel betoppant a két házzal arrébb szervezett gyerekzsúrba.A többiek nagy örömmel köszöntötték. De annyira, hogy az ováció hangja eljutott a nagy Oroszországba is.
Ők (mint általában is az oroszok) (meg általában is a szlávok) közismerten szeretik a zsidókat, ha menni akarnak, inkább marasztalják őket.Ennek bizonyítéka, hogy még erről a kis eseményről is egy várost neveztek el.
A város neve pedig:

Szevasz-Topol .

Legközelebb pedig Neu Robiról írok.

2 megjegyzés:

Grenadine írta...

ó csak most látom ezt a friss ropogós blogot, s annyiszor szerepelek benne, hogy úgy tűnik, én vagyok a múzsád :)) ez igazán megtisztelő!

perah-virág

Nemes Iván írta...

Ha nem is múzsám, mert az apám kiadójának volt a neve Virág, de kétségtelen szereped van abban, hogy elkezdtem írni nem csak a JMP fórumban.
Kifejezetten értetted a dolgaimat, és bíztatóan reagáltál rá. Most aztán olvashatod, magadra vess.